Bereik in 1 dag met deze online training waar je normaal maanden over doet!

Hey,

Welkom bij de Joost Baelemans Coaching

| Mastercoach | Personal trainer | Spreker & levensgenieter |

Ik weet als geen ander dat je mentale en fysieke gezondheid bij elkaar horen.

Dat je daarom aan beide zult moeten werken om succesvol te zijn in je privé-leven

Alleen als je beide factoren goed neerzet, kun jij op weg zijn naar meer succes met meer rust en meer energie!

Mijn persoonlijke verhaal in een notendop

Een aantal jaren geleden zag mijn leven als ondernemer en persoon er als volgt uit:


  • Geen sociaal leven (meer dan 100 uur per week werken);


  • Slaaf van mijn eigen agenda alleen geen vakanties etc. in de agenda;


  • Te weinig inkomen, elke keer een stukje maand overhouden als het geld op was;


  • Dagen maken van wel 16 uur (soms zelfs meer);


  • Oververmoeidheid, op het randje van een Burnout (of er eigenlijk overheen);


  • Geen "leef-je-mooiste-leven" leven


  • Geen idee waar ik heen wilde gaan met mijn leven;


  • Een enorme emotionele rollercoaster;


  • Flinke gewichtstoename ( +20kg als personal trainer);

Time for a change... And fast!!

Dit kon zo beslist niet langer, dus ben ik cursussen gaan volgen, heb ik contact gezocht met succesvolle ondernemers en coaches. Daarna ben ik mijn hele levensplan gaan bekijken en gaan omgooien. Ik wilde namelijk die vrijheid hebben waar je als persoon voor gaat.

En dan bedoel ik niet de vrijheid die je hebt om al het werk aan te MOETEN nemen omdat je anders de vrijheid hebt van geen pensioen, geen geld voor leuke dingen en geen vrije dagen.

Nee ik praat over de vrijheid om je mooiste leven te gaan leven. Om te doen wat je echt leuk vindt. De vrijheid om goed te slapen omdat je weet dat alles goed is geregeld.

Binnen een jaar was mijn omzet verdubbeld, was er genoeg inkomen om 3 tot 4 keer per jaar goed op vakantie te gaan, mijn sociale leven weer op te pakken en zelfs uit te breiden.

Direct starten met de gratis online training

Wat anderen zeggen

Image

Annalies

Teamleider zorg instelling

Joost is een vakman die met enorme passie voor de mens gaat.

Geen halve bak, het moet goed zijn.

Joost is constant bezig met vernieuwen / nog beter en volgt dan ook allerlei scholingen, masterclasses om het beste te kunnen blijven leveren.

Daarnaast is het ook nog eens gewoon een sympathieke kerel.

Image

Stef

Auteur

Joost werkt keihard, niet zozeer voor zichzelf, maar zeker voor zijn klanten. Hij heeft een arsenaal aan mogelijkheden om iemand weer goed in zijn vel te laten voelen. Zijn enthousiasme positiviteit werken aanstekelijk! Topvent!

Image

Desire

BGN gewichtsconsulent

Heb Joost leren kennen via de BGN, een gedreven, fanatieke en ondernemende coach die kan kijken naar alle facetten van de mens!

Image

Marcel

Eigenaar UNLP

Joost is enkele jaren geleden bij ons opleidingsinstituut UNLP gestart met zijn opleidingen. Vol enthousiaste en passie heeft Joost zich ontwikkeld tot een authentieke coach en trainer. Wanneer je aan de slag wilt met een transformationeel proces in je organisatie of voor jezelf, bij Joost ben je in goede handen!

Image

Rik

TRX Nederland

I've worked with Joost on various occassions in different settings. From contact person, to client and to consultant, on all area's a person with lots of expertise and knowhow. But most important, a connection who is one of the most friendly persons ever to work with.

Image

Sascha

Trans Atlantic Fitness

Working with Joost has always been a positive experience. The fitness industry could need more individuals just like, professional and dedicated! Joost is continuously pushing for ongoing education (not just teaching as a master trainer) and professional progress on all levels. Always a pleasure to work with Joost!

In 1 dag een MEGA boost geven aan je persoonlijke leven

Extra tips voor jou en jouw gezondheid

blog image

dit is de reden dat jouw bedrijf faalt

February 04, 20233 min read

“This is the reason your business fails. Everyday and everytime .”

Voordat ik met je ga kijken waarom je bedrijf faalt, moeten we eerst eens wat anders gaan bekijken. Heb jij een bedrijf of heb je een hobby?

 Heb je daar wel eens over nagedacht?

Nee? Of toch wel en kan je nog steeds niet leven van puur en enkel je bedrijf?

8 Reasons

Mijn grens, als je puur gaat kijken naar de omzet ligt zo rond de 100K omzet per jaar of een 10K omzet per maand. Dat is namelijk vaak het omslag punt dat je 100% kunt gaan leven van je bedrijf.

Dit is echter maar één factor die bepaald of jij een bedrijf of een hobby hebt. De andere is of dat je wel effectief met je bedrijf bezig bent. Doe je dat wat je moet doen om meer uit je bedrijf te gaan halen? Werk je wel effectief of ben je eigenlijk vaak tijd en dus geld aan het verbranden?

Doe je de dingen die ervoor zorgen dat je echt veel meer inkomsten binnenhaalt of is het vooral leuk om te doen maar moet de grote klapper nog komen?

 Ik kan je alvast verklappen dat al die tijd die je zit te scrollen op Instagram of Facebook helemaal niets bijdraagt aan het laten groeien van jouw bedrijf. Dit is wat je niet de werkwijze van de arme mensen.

Denken dat je heel erg hard bezig bent met dingen die resultaat opleveren. Alleen maar zeggen dat je heel erg druk bezig bent maar uiteindelijk is het resultaat nul. En dat is waar het over gaat.

Het resultaat. Je kan namelijk niet je huis betalen, eten kopen of je kinderen naar de beste scholen sturen van de tijd die je investeert. Maar wel van het rendement dat het allemaal oplevert.

 Maar wat doen nu de meeste ondernemers die dan niet doelloos op alle social media aan het scrollen zijn. Die beginnen vaak met het maken van visitekaartjes, websites, socialmedia kanalen en nog heel erg veel meer maar dat heeft allemaal geen enkele nut, als je niet de eerste stap zet in het ondernemerschap. Ja de stap die je nog moet zetten, voordat je naar de Kamer van Koophandel gaat. En dat is het bepalen van je Target Audience. In het Nederlands je doelgroep maar ik gebruik veel liever de Engels benaming omdat dit veel krachtiger en duidelijker klinkt.

Dat is het eerste dat je moet doen. En om het goed te doen heb je 3 hoofdonderwerpen nodig die bepalen wie of wat jouw Target Audience nu precies is.

En dat gaat mijn helaas niet lukken om in deze korte mail uit te gaan leggen. Maar het is zo belangrijk dat ik eigenlijk bij elke business cursus hier tijd aan besteed. Sterker nog, daar ben ik elke jaar minimaal een dag mee bezig voor mijn eigen bedrijf.

In deze video, leg ik hier nog wat meer over uit wat een target audience voor jouw bedrijf kan betekenen.

Wil je echt aan de slag met dit alle belangrijkste onderdeel van jouw bedrijf?

laat dat eens hieronder weten zodat we dit misschien samen kunnen gaan aanpakken

 

 

businessfailje bedrijf faalbedrijf of hobby
blog author image

Joost Baelemans

Back to Blog

Wat anderen zeggen

Workshop Interpolis

Anouk

Sandra

Maartje

In 1 dag een MEGA boost geven aan je persoonlijke leven

Vrijheid, gezondheid en passie voor jezelf en jouw bedrijf.


Dat is waar ik voor sta!